Az emlékév negyedik, egyben utolsó feladatának értékelésére került sor december első hetében. A zsűri feladata a legkreatívabb, legtetszetősebb LAPBOOK kiválasztása volt, melynek meg kellett felelnie a műfaj formai követelményeinek is.
Kevés ugyan, de annál szebb munkák születtek, az alkotókat pedig jutalomban részesítettük.
Tóth Gabriella (magyartanár)
2023. november 16-án megrendeztük iskolánkban az Arany János Magyarverseny iskolai fordulóját, amire 5-8. osztályos gyerekek jelentkezését vártuk. A felsős tanulók igen nagy számban vettek részt az eseményen.
Azokat a gyerekeket jutalmaztuk oklevéllel, akik a legjobban teljesítettek a korcsoportjukban. A diákok jutalmazása évfolyamonként történt. A jó hangulatban eltelt eseményen a következő eredmények születtek:
2023. november 23-án rendeztük meg iskolánkban a szépíró versenyt. Másodiktól nyolcadik évfolyamig vártuk szépen író tanulóinkat a megmérettetésre. Nagy örömünkre szolgált, hogy sokan éltek a lehetőséggel és részt vettek a versenyen.
Két kategóriában hirdettünk eredményt. Az első kategória helyezettjei tovább jutnak Füzesgyarmatra a megyei fordulóra.
A legügyesebbek oklevélben és könyvjutalomban részesültek.
Az óvoda-iskola átmeneti program részeként, a mai napon ismét szeretettel vártuk az óvó néniket a gyógypedagógiai tagozaton. Az óra látogatása után szakmai megbeszélés következett. Igazán hasznos, tartalmas tapasztalatcserét, időt töltöttünk együtt! Köszönöm Kovácsné Sipos Andrea gyógypedagógus és Kovács Éva gyógypedagógiai asszisztens lelkiismeretes munkáját!🥰
Köszönjük az óvó néniknek, hogy ismét ellátogattatok hozzánk és itt voltatok! 💖
December 3-a a fogyatékossággal élő emberek nemzetközi világnapja. Ennek alkalmából iskolánkban Érzékenyítő napot tartottunk a felső tagozaton.
Az érzékenyítés célja: “Tudatosan hatni és befolyásolni másokat.” Az érzékenyítés segíthet abban, hogy csökkentsük az előítéleteket, a diszkriminációt és a kirekesztést, és növeljük az empátiát, a toleranciát és a nyitottságot. Az érzékenyítés fontos szerepet játszik a társadalmi fejlődésben és a békés együttélésben.
A gyerekek osztályszinten, különböző állomásokon tapasztalhatták meg, hogy milyen érzés sérültnek lenni. Rövidfilmet nézhettek, majd dalt tanulhattak meg az autizmusról, amit az eredményhirdetés előtt el is énekeltek. Vakvezetéses és tapintásos érzékelésen keresztül átérezhették, hogy milyen a látássérültek helyzete. A szájról olvasás és különböző szavak elmutogatása betekintést nyújtott a hallássérültek világába. Kipróbálhatták, hogy milyen szájjal rajzolni, illetve kerekesszékkel versenyezni, ami a mozgássérült emberek körülményeit mutatta be.
40 gyermek ismerhette meg a terápiás kutyák életét, feladatait és részt vehetett közvetetten is egy kis játékban Hoppá nevű kutyával és gazdájával, akik az Aktív Mancsok Segítőkutyás Egyesületétől érkeztek iskolánkba.
Érzékenyítő rajzpályázatot is hirdettünk, hogy a gyerekek rajzokon keresztül is bemutassák a fogyatékkal élő emberek életét, érzéseit. 90 gyermek adta be alkotását 3.-8.évfolyamig. Minden gyermek díjazásban részesült, az elkészült képekből kiállítást rendeztünk.
A helyezettek:
3-4. évfolyamon
I. Dajka Panni
II. Papp Anikó
III. Horváth Réka
5-6. évfolyamon
I. Gara Zorka
II. Somogyi Regina
III. Tóth Vanda
7-8. évfolyamon
I. Hornok Imre
II. Tóth Dávid
III. Sánta Ramóna
A programok végén az osztályok helyezésenként jutalomban részesültek.
Szervezők: Csala-Bak Renáta és Varga Mária
Oldalainkat 159 vendég és 0 tag böngészi